Menu

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Ουρολοίμωξη; Αντιμετώπιστέ τη με σόδα φαγητού

  • Κατηγορία ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Αντιμετωπίστε την ουρολοίμωξη με μαγειρική σόδα.

Με τα πρώτα συμπτώματα, διαλύστε μισό κουταλάκι του γλυκού μαγειρική σόδα σε ένα ποτήρι νερό και πιείτε το.

Διαβάστε περισσότερα...

Βάλτε το ταχίνι στη διατροφή σου με 5 διαφορετικούς τρόπους

  • Κατηγορία ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Μια θαυματουργή τροφή που μπορεί να καθιερωθεί στο τραπέζι σας.

Το ταχίνι είναι μια απίστευτα ευεργετική τροφή καθώς περιέχει πλήθος θρεπτικών στοιχείων και βιταμινών.

Διαβάστε περισσότερα...

Τα πιο υγιεινά και τα πιο ανθυγιεινά προιόντα στα ράφια!

  • Κατηγορία ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Είναι κάτι που σπανίως το αναλογιζόμαστε τη στιγμή που διαλέγουμε κάποιο φρούτο ή λαχανικό από το ράφι του καταστήματος.

Πόσο βρώμικο είναι άραγε αυτό που επιλέγουμε; Πόσα υπολείμματα φυτοφαρμάκων έχει επάνω του; Κατά πόσον τηρήθηκαν όλοι οι κανόνες υγιεινής κατά τη μεταφορά του από το χωράφι/περιβόλι στο ράφι και από εκεί στο τραπέζι μας;

Διαβάστε περισσότερα...

10 τροφές για ατσάλινη υγεία

  • Κατηγορία ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Ακολουθούν οι 10 τροφές, που θα κάνουν φέτος το χειμώνα, το σώμα σας, το πλέον «εχθρικό» περιβάλλον για ιούς και βακτήρια.

Εάν, δεν τρώτε κρεμμύδι επειδή σας μυρίζει και δεν τρώτε, ούτε, τζατζίκι επειδή επίσης σας κακοφαίνεται το σκόρδο, τότε στερείτε από τον οργανισμό σας την ισχυρή δράση που έχουν το σκόρδο και το κρεμμύδι στην ισχύ του ανοσοποιητικού σας συστήματος.

Διαβάστε περισσότερα...

Θαυματουργά τρόφιμα με γεύση Ελλάδας

  • Κατηγορία ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Τα τελευταία χρόνια, όλο και περισσότερα δημοσιεύματα εκθειάζουν τις θαυματουργές ιδιότητες της μαστίχας Χίου.

Με αφορμή την παγκόσμια δημοσιότητα που απέκτησε, δύο Ελληνες ερευνητές, αποκαλύπτουν και τα υπόλοιπα, λιγότερο γνωστά θαυματουργά ελληνικά τρόφιμα.

Διαβάστε περισσότερα...

Πέντε τρόφιμα που δεν πρέπει να λείπουν από τη διατροφή μας

  • Κατηγορία ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Αναστάσιος Παπαλαζάρου, Κλινικός Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, PhD
Το ρόδι, τα φασόλια και το σπανάκι είναι μερικές τροφές που θα πρέπει να περιλαμβάνονται στη διατροφή μας.

Δείτε γιατί είναι τόσο πολύτιμες.

Διαβάστε περισσότερα...

Ραπανάκια: όχι 1 αλλά... 8 λόγοι για να τα τρως πιο συχνά

  • Κατηγορία ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Ενώ πολλά λαχανικά όπως το μπρόκολο, το σπανάκι και τα σπαράγγια έχουν εξέχουσα θέση στην υγιεινή ελληνική κουζίνα, δεν συμβαίνει το ίδιο και με τα ραπανάκια.

Κι όμως τα συγκεκριμένα λαχανικά έχουν πολλές βιταμίνες και οφέλη για τον οργανισμό, όπως:

Διαβάστε περισσότερα...

Τονωτικό smoothie με καφέ και βανίλια για να έχεις ενέργεια όλη την ημέρα!

  • Κατηγορία ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Το πρώτο πράγμα που κάνουμε οι περισσότεροι μόλις ξυπνήσουμε, είναι να βάλουμε την πρώτη αυτή κούπα καφέ που θα βάλει σε… λειτουργία το νευρικό μας σύστημα!

Υπάρχουν όμως και εκείνες οι μέρες που ακόμη και ο πιο δυνατός καφές δεν βοηθάει να ανταπεξέλθουμε στους έντονους ρυθμούς της καθημερινότητας…

Διαβάστε περισσότερα...

Γιατί πρέπει να πίνουμε συνέχεια νερό;

  • Κατηγορία ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Γιατί είναι πολύτιμο κάθε ώρα και στιγμή. To νερό έχει πολύτιμη σημασία στην καθημερινότητα.

Είναι καλό να πίνουμε 8-10 ποτήρια και όχι μόνο όταν αισθανόμαστε δίψα. Το νερό δεν ξεδιψάει μόνο, αλλά είναι ευεργετικό για όλο τον οργανισμό.

Διαβάστε περισσότερα...

Πόσα αυγά επιτρέπεται να τρώμε

  • Κατηγορία ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Τα αυγά έχουν «κατηγορηθεί» για την υψηλή περιεκτικότητα του κρόκου τους σε χοληστερόλη κι έτσι αρκετοί τα αποφεύγουν.

Στην πραγματικότητα όμως το αυγό είναι εξαιρετικά θρεπτικό, καθώς μας παρέχει σημαντική ποσότητα πρωτεϊνών, σίδηρο, ασβέστιο και βιταμίνες.

Διαβάστε περισσότερα...
Συνδρομή σε αυτήν την τροφοδοσία RSS
presslogo1 (1).png
 
 

Αγιορείτικη Ζωή