Menu

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Top τροφές για καπνιστές

  • Κατηγορία ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Ο οργανισμός ενός καπνιστή δέχεται συνεχώς τη βλαπτική δράση του τσιγάρου, είναι φυσικό, λοιπόν, να έχει και διαφορετικές διατροφικές ανάγκες από τον οργανισμό ενός μη καπνιστή.

Υπάρχουν τροφές που μειώνουν σε έναν βαθμό τις βλαπτικές συνέπειες της συνήθειας αυτής. Ποιες είναι αυτές;

Διαβάστε περισσότερα...

Κάτι που ίσως δεν γνωρίζατε για τα αντιοξειδωτικά του καφέ

  • Κατηγορία ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Ολοένα και περισσότερα στοιχεία έρχονται τελευταία στην επιφάνεια σε σχέση με τα σημαντικά οφέλη του ελληνικού καφέ για την υγεία μας.

Τα περισσότερα από αυτά έχουν να κάνουν με τα αντιοξειδωτικά συστατικά του, τα οποία φαίνεται ότι συμβάλλουν εκτός των άλλων στην καλύτερη λειτουργία των αγγείων.

Διαβάστε περισσότερα...

Τροφές που χαλαρώνουν: Αγχώθηκες; Φάε φιστίκια

  • Κατηγορία ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Πρόσφατη έρευνα στο Πολιτειακό Πανεπιστήμιο της Πενσυλβάνια βρήκε πως τρώγοντας φιστίκια μειώνεται η αντίδραση του σώματος στο άγχος σε ανθρώπους με διαβήτη τύπου 2.

Οι συμμετέχοντες παρουσίασαν “χαμηλότερη αγγειακή σύσπαση σε κατάσταση άγχους και βελτιωμένο νευρικό έλεγχο της καρδιάς”, αναφέρει η συγγραφέας της μελέτης Sheila G. West.

Διαβάστε περισσότερα...

Τι «τρέφει» και τι «σκοτώνει» τον καρκίνο;

  • Κατηγορία ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Η ζάχαρη, τα trans λιπαρά, το κόκκινο κρέας, το αλάτι, το λευκό αλεύρι, το αλκοόλ αλλά και το κάπνισμα, η καθιστική ζωή, το άγχος και η κοιλιακή παχυσαρκία «τρέφουν» τον καρκίνο και ιδίως τον καρκίνο του μαστού.

Αντιθέτως τα λαχανικά, τα άγρια χόρτα, τα όσπρια, τα φρούτα, οι ξηροί καρποί, οι σπόροι, τα ω3 λιπαρά, η βιταμίνη D, η άσκηση και η διατήρηση υγιούς βάρους τον «σκοτώνουν».

Διαβάστε περισσότερα...

Πόσο φαγητό πρέπει να τρώει ένα παιδί;

  • Κατηγορία ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Αποτελεί έναν προβληματισμό που αφορά αρκετούς γονείς, και ειδικότερα μικρών παιδιών.

Συχνά «φοβούνται» ότι το παιδί τους έχει μειωμένη όρεξη και δεν τρέφεται επαρκώς, γεγονός που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την ανάπτυξή του.

Διαβάστε περισσότερα...

Τρεις τύποι λαδιού με… μαγικές ιδιότητες

  • Κατηγορία ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Το ελαιόλαδο, το σήμα κατατεθέν της μεσογειακής διατροφής και της ελληνικής κουζίνας, είναι ένας δυνατός σύμμαχος για την υγεία της καρδιάς μας.

Δεν είναι όμως το μόνο υγιεινό λάδι που μπορούμε να επιλέξουμε για τη μαγειρική και τις σαλάτες μας.

Διαβάστε περισσότερα...

Πώς θα κάνουμε τα παιδιά μας να αγαπήσουν τα πράσινα λαχανικά;

  • Κατηγορία ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Αν το παιδί σας δεν «τρελαίνεται» για τα πράσινα λαχανικά, δείτε απλούς και διασκεδαστικούς τρόπους που θα το οδηγήσουν να τα εντάξει στη διατροφή του.

Eίναι γνωστό σε όλους μας ότι τα πράσινα λαχανικά είναι μια κατηγορία τροφίμων, η οποία δύσκολα καταναλώνεται από τους μικρούς μας φίλους.

Διαβάστε περισσότερα...

Ο διατροφικός θησαυρός των εσπεριδοειδών

  • Κατηγορία ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Το φθινόπωρο έχει πλέον μπει για τα καλά, οπότε πλησιάζει σιγά-σιγά και η εποχή των εσπεριδοειδών.

Οι κυριότεροι εκπρόσωποι της «οικογένειας» των εσπεριδοειδών είναι το πορτοκάλι, το μανταρίνι, το σαγκουΐνι, το γκρέιπφρουτ, το λεμόνι και το λάιμ.

Διαβάστε περισσότερα...

Ο Μοναχός Αγάπιος γράφει για τις χάρες που έχει το δενδρολίβανο

  • Κατηγορία ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Το δενδρολίβανο, σύμφωνα με τη λαογραφία, πήρε το όνομά του από τη Παναγία, η οποία άφησε το μανδύα της πάνω στο θάμνο.

Μέχρι το επόμενο πρωί, τα λουλούδια του θάμνου είχαν γίνει μπλε και από τότε ονομάστηκε rose of Mary.

Διαβάστε περισσότερα...

Το ιδανικό πρωινό που δίνει δύναμη στο σχολείο

  • Κατηγορία ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας τόσο για τους ενήλικες όσο και για τα παιδιά, τα οποία χρειάζονται περισσότερη ενέργεια και θρεπτικά συστατικά καθώς αναπτύσσονται καθημερινά.

Εξαιτίας των γρήγορων ρυθμών της καθημερινότητας πολλοί από εμάς έχουμε ξεχάσει τη σημασία του πρωινού και μαζί με εμάς και τα παιδιά μας.

Διαβάστε περισσότερα...
Συνδρομή σε αυτήν την τροφοδοσία RSS
presslogo1 (1).png
 
 

Αγιορείτικη Ζωή