Menu

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Τρόφιμα και ροφήματα που ενεργοποιούν τον εγκέφαλό μας

  • Κατηγορία ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Η καθημερινή σωματική και πνευματική κόπωση έχουν ως άμεσο αποτέλεσμα την μειωμένη απόδοσή μας και μια σταδιακή «υπερφόρτωση» του εγκεφάλου.

Για το λόγο αυτό οι ειδικοί συστήνουν να φροντίζουμε να εκτονώνουμε το άγχος και το στρες της καθημερινότητας με δραστηριότητες που μας ξεκουράζουν.

Διαβάστε περισσότερα...

Παιδί και καφεΐνη

  • Κατηγορία ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Της Χριστίνα Κατσαρού

Πιθανότατα δε θα προσφέρατε στο παιδί σας ένα φλιτζάνι καφέ ως ρόφημα...

Τι ισχύει όμως για άλλα ροφήματα, που ενδεχομένως να καταναλώνουν συστηματικά τα παιδιά, με αποτέλεσμα να προσλαμβάνουν σημαντική ποσότητα καφεΐνης;

Διαβάστε περισσότερα...

Τα μωρά μπορούν να μάθουν να αγαπούν τα λαχανικά

  • Κατηγορία ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Παιδιά που αρνούνται να φάνε λαχανικά μπορεί να ενθαρρυνθούν να τρώνε περισσότερα, αν εκτεθούν σε αυτά 5 έως 10 φορές.

Τα παιδιά μαθαίνουν να τρώνε νέα είδη λαχανικών, αν η εισαγωγή τους γίνεται τακτικά πριν την ηλικία των 2 ετών, υποδεικνύει έρευνα του University of Leeds.

Διαβάστε περισσότερα...

6 σούπερ σπόροι-πηγές υγείας για τη διατροφή σας

  • Κατηγορία ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Είτε στα δημητριακά, είτε σε ποτά, είτε σε σαλάτες, οι σπόροι ταιριάζουν παντού, είναι υγιεινοί και σας επιφυλάσσουν μεγάλα οφέλη.

Τα τελευταία χρόνια, οι σπόροι στη διατροφή έχουν αποτελέσει τη νέα τάση κι ευτυχώς, τέτοιου είδους τάσεις είναι υγιεινές και ωφέλιμες για όποιον τις υιοθετεί.

Διαβάστε περισσότερα...

Mήπως το αλάτι ευθύνεται για τον πονοκέφαλο;

  • Κατηγορία ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Η μείωση της κατανάλωσης αλμυρών τροφίμων θα μπορούσε να οδηγήσει σε μείωση κατά το ένα τρίτο της συχνότητας των πονοκεφάλων σύμφωνα με έρευνα.

Μειώνοντας την κατανάλωση αλατιού από τα 9γρ ημερησίως στα 3γρ συνδυάζεται με μείωση των πονοκεφάλων κατά 31% σύμφωνα με τις παρατηρήσεις Αμερικανών ερευνητών σε δείγμα 400 ατόμων οι οποίοι επιλέχθηκαν τυχαία.

Διαβάστε περισσότερα...

Το γιαούρτι ασπίδας προστασίας από το υψηλό σάκχαρο

  • Κατηγορία ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Νέα μελέτη δείχνει πως η αυξημένη κατανάλωση γιαουρτιού σχετίζεται με χαμηλότερο κίνδυνο εμφάνισης σακχαρώδη διαβήτη τύπου ΙΙ, τονίζοντας τη σημασία της κατανάλωσης γιαουρτιού στο πλαίσιο ενός υγιεινού διατροφικού προτύπου.

Διαβάστε περισσότερα...

Οι πέντε τροφές που καταπολεμούν το στομαχόπονο

  • Κατηγορία ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Έχετε συχνά στομαχικές κράμπες, φούσκωμα και αέρια;

Είτε φάγατε κάτι που σας πείραξε είτε οι ενοχλήσεις οφείλονται στο στρες ή κάποιον ιό, χρειάζεστε άμεση ανακούφιση.

Διαβάστε περισσότερα...

Πότε οι καφέδες παχαίνουν;

  • Κατηγορία ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Οι θερμίδες που μπορεί να προσλάβουμε από τα ροφήματα καφέ είναι πολλές φορές δυνατό να αποτελούν μια κρυφή θερμιδική παγίδα για όσους προσπαθούν να χάσουν βάρος.

Ένα κλασικό παράδειγμα αποτελούν τα διάφορα ροφήματα καφέ.

Διαβάστε περισσότερα...

Ρόκα- Λίγο πικρή, αλλά ιδιαίτερα ωφέλιμη!

  • Κατηγορία ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Η ρόκα ανήκει στην οικογένεια των σταυρανθών, μια κατηγορία τροφών που «φροντίζουν» για την καλή υγεία μας και σύμφωνα με πολλές μελέτες, συμβάλουν σημαντικά στη μείωση του κινδύνου εμφάνισης καρκίνου.

Τη ρόκα μπορεί να την αντιπαθούν πολλοί λόγω της έντονης γεύσης της, η αλήθεια είναι όμως ότι και αυτό το χαρακτηριστικό της ακόμα, έχει θρεπτικές συνέπειες για τον οργανισμό μας…

Διαβάστε περισσότερα...

Τα οφέλη της κανέλας

  • Κατηγορία ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Η κανέλα δεν έχει μόνο ιδιαίτερο και μοναδικό άρωμα αλλά είναι παράλληλα και εξαιρετικά ωφέλιμη για την υγεία μας.

Μόλις μία κουταλιά του γλυκού παρέχει ισχυρή αντιοξειδωτική δράση όμοια με αυτή των θρεπτικών μούρων, ενώ οι αντιμικροβιακές της ιδιότητες βοηθούν το ανοσοποιητικό να καταπολεμήσει λοιμώξεις από βακτήρια και μύκητες.

Διαβάστε περισσότερα...
Συνδρομή σε αυτήν την τροφοδοσία RSS
 
 
 
 

Αγιορείτικη Ζωή